Followers

Our Latest Promotion

Tuesday, December 28, 2010

Al-Kisah Produk di Cekelat House

Sebelum pelanggan semua membuat sebarang tempahan atau pembelian di Cekelat House, elok lah dulu anda saya menceritakan serba sedikit, atau pendek katanya The Making of Homemade Chocolate from Cekelat House...


Semua Chocolate di Cekelat House menggunakan chocolate brand SELBOURNE. Kilang pembuatannya terdapat di Malaysia, iaitu di Port Klang, Selangor. Dan Chocolate ini, telah diperakui HALAL oleh Jakim. Pada masa ini, Cekelat House menggunakan Milk Compound Chocolate sahaja. Tapi jangan bimbang rasanya tetap lazat dan lemak berkrim sehingga hampir menandingi Conventure Chocolate.


Bagi coloring pula, Cekelat House hanya menggunakan Pewarna Brand TRANS. Produk ini juga telah mendapat pengesahan HALAL dari JAKIM...


Produk2 tambahan lain, Cik Cekelat perolehinya dari kedai Bakery Wah Seng di Ipoh. Difahamkan kedai ini juga mempunyai Halal JAKIM untuk barang2 pakaging mereka.

Insyaallah, Cekelat House akan menjaga ciri-ciri bahan di sini agar terjamin HALAL dan berkualiti tinggi. Ini bagi memastikan agar pelanggan2 semua akan berpuas hati dan yakin akan Chocolate kami.

Selamat Datang ke Cekelat House

No comments:

Post a Comment